>
Instrukcje ładowania dokumentów do
DMS
Instrukcja ładowania sprawozdań
Uwaga! Dokumenty typu "Sprawozdanie" będą
dostępne
tylko dla użytkownika ładującego dokument oraz wykładowców.
-
Zaloguj się do systemu DMS
-
Wejdź w zakładkę "Browse Documents"
-
Wybierz katalog odpowiedni do numeru grupy, formy zajęć oraz numeru
ćwiczenia.
-
UWAGA! Nie wybieraj katalogu "Dropped
Documents"! To jest miejsce na odrzucone dokumenty i
sprawdzający załadowanego dokumentu może nie widzieć.
-
Po wejściu w wybrany katalog, wybierz akcję "Upload Document" (z lewej
strony).
-
Wybierz typ dostarczanego dokumentu jako sprawozdanie, wypełnij pola
obowiązkowe oznaczone czerwoną kropką oraz zapisz dokument.
-
Zapisany dokument otrzymuje status (Workflow): Dokument_dostarczony.
-
Po ocenieniu, dokument przejdzie w stan "Dokument_oceniony" lub "Do_poprawy".
-
W przypadku przejścia dokumentu w stan "Do_poprawy",
jeśli wykładowca dopuszcza taką możliwość, popraw dokument i dołącz
go z tą samą nazwą (system sam doda kolejny numer).
-
Uwagi do dokumentu ocenionego i do
poprawy można znaleźć klikając na nazwę dokumentu a
następnie w polu "Document info->Transaction history" (z lewej strony)
-
Uwaga! Obserwacja stanu dokumentu możliwa jest tylko przez użytkownika,
który go przesłał. Dokument jest też niedostępny dla innych użytkowników systemu.
Instrukcja łądowania innych dokumentów
Uwaga! Dokumenty typu "Inny" lub
"Prezentacja" będą dostępne dla wszystkich użytkowników.
-
Zaloguj się do systemu DMS
-
Wejdź w zakładkę "Browse Documents"
-
Wybierz katalog odpowiedni do numeru grupy oraz formy zajęć.
-
Po wejściu w wybrany katalog, wybierz akcję "Upload Document" (z lewej
strony).
-
Wybierz typ dostarczanego dokumentu jako
"Prezentacja" lub "Inny",
wypełnij pola obowiązkowe oznaczone czerwoną kropką oraz zapisz dokument.
-
Zapisany dokument otrzymuje status (Workflow): "-", tzn. administrator może
jedynie zapoznać się z dokumentem i nie będzie wykonywał żadnej akcji.
|