WAT (MUT)

Jarosław Krygier

 

Wojskowa Akademia Techniczna

Wydział Elektroniki, Instytut Systemów Łączności

Zakład Systemów Telekomunikacyjnych

ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa

Menu główne
:: Strona główna
:: Dydaktyka
:: DMS
:: Działalność naukowa

Inne
:: Książka tel. WAT
:: Adresy i telefony WAT
:: Poczta
:: Przydatne linki


www.wel.wat.edu.pl

> Instrukcje ładowania dokumentów do DMS

 

Instrukcja ładowania sprawozdań

Uwaga! Dokumenty typu "Sprawozdanie" będą dostępne tylko dla użytkownika ładującego dokument oraz wykładowców.

  1. Zaloguj się do systemu DMS

  2. Wejdź w zakładkę "Browse Documents"

  3. Wybierz katalog odpowiedni do numeru grupy, formy zajęć oraz numeru ćwiczenia.

  4. UWAGA! Nie wybieraj katalogu "Dropped Documents"! To jest miejsce na odrzucone dokumenty i sprawdzający załadowanego dokumentu może nie widzieć.

  5. Po wejściu w wybrany katalog, wybierz akcję "Upload Document" (z lewej strony).

  6. Wybierz typ dostarczanego dokumentu jako sprawozdanie, wypełnij pola obowiązkowe oznaczone czerwoną kropką oraz zapisz dokument.

  7. Zapisany dokument otrzymuje status (Workflow): Dokument_dostarczony.

  8. Po ocenieniu, dokument przejdzie w stan "Dokument_oceniony" lub "Do_poprawy".

  9. W przypadku przejścia dokumentu w stan "Do_poprawy", jeśli wykładowca dopuszcza taką możliwość, popraw dokument i dołącz go z tą samą nazwą (system sam doda kolejny numer).

  10. Uwagi do dokumentu ocenionego i do poprawy można znaleźć klikając na nazwę dokumentu a następnie w polu "Document info->Transaction history" (z lewej strony)

  11. Uwaga! Obserwacja stanu dokumentu możliwa jest tylko przez użytkownika, który go przesłał. Dokument jest też niedostępny dla innych użytkowników systemu.

Instrukcja łądowania innych dokumentów

Uwaga! Dokumenty typu "Inny" lub "Prezentacja" będą dostępne dla wszystkich użytkowników.

  1. Zaloguj się do systemu DMS

  2. Wejdź w zakładkę "Browse Documents"

  3. Wybierz katalog odpowiedni do numeru grupy oraz formy zajęć.

  4. Po wejściu w wybrany katalog, wybierz akcję "Upload Document" (z lewej strony).

  5. Wybierz typ dostarczanego dokumentu jako "Prezentacja" lub "Inny", wypełnij pola obowiązkowe oznaczone czerwoną kropką oraz zapisz dokument.

  6. Zapisany dokument otrzymuje status (Workflow): "-", tzn. administrator może jedynie zapoznać się z dokumentem i nie będzie wykonywał żadnej akcji.

 

 Copyright by JK | Valid HTML 4.01 & CSS